V Sloveniji neznano kam izgine okrog 40 tisoč izrabljenih vozil, kar povzroča veliko škodo za okolje in zdravje ljudi. Problem bi morali zato reševati medresorsko in prednostno. To so ključne ugotovitve okrogle mize z naslovom “Komu koristi, da sistem izrabljenih vozil ne deluje?«, ki jo je 18. maja v okviru sejma Avto in vzdrževanje organizirala Sekcija avtoserviserjev pri OZS.
»Po podatkih sekcije avtoserviserjev pri OZS v Sloveniji 40 tisoč vozil izgine neznano kam. To pa predstavlja kar 900 ton nevarnih odpadkov. Žalostna sem, da to področje ni prioriteta inšpekcij. Ne govorimo samo o okoljski inšpekciji. Tukaj bi morali problem reševati različne inšpekcije. Zame ni opravičilo, da se ne da. Mora biti volja, da se to področje uredi,« je dejala Nataša Mikulin, predsednica Odbora za izrabljena vozila pri OZS. Izpostavila je tudi problem odpadnih surovin izrabljenih vozil. »Ne vemo, kam gre odpadno olje, hladilne tekočine, odpadki. 80 odstotkov surovin iz izrabljenih vozil gre na azijske trge. Razgrajevalci izrabljenih vozil, ki to počnemo skladno s predpisi, se sprašujemo, kakšna bo prihodnost. Mimo nas razgrajujejo vozila na črno. Moramo se pogovarjati o prihodnosti, o razvoju, ne pa o tem, kam izginjajo izrabljena vozila,« je še poudarila.
Več o dobro obiskani okrogli mizi in o sklepih.